Wydanie zaświadczenia potwierdzającego powierzchnię posiadanych działek (WG-6)
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | sprawa |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru |
1.Opis usługi:
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego powierzchnię posiadanych działek.
2.Wymagane dokumenty:
Zaświadczenie wydaje się na podstawie wniosku.
3.Opłaty:
Opłata skarbowa:
- w przypadku gdy zaświadczenie potwierdzające powierzchnię posiadanych działek potrzebne jest do przedłożenia w ZUS/KRUS w celu ustalenia praw emerytalnych wniosek o wydanie zaświadczenia nie podlega opłacie skarbowej,
- w pozostałych przypadkach opłata skarbowa wynosi 17 złotych,
- w przypadku gdy w imieniu strony działa pełnomocnik opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo wynosi 17 złotych.
Z opłaty tej zwolnione są następujące pełnomocnictwa ich odpisy, wypisy lub kopie:
- poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów,
- jeżeli pełnomocnictwo udzielone jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu,
- jeżeli mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt 1-5 ww. ustawy, w tym: jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, osoby, które przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
4.Miejsce składania dokumentów:
- w siedzibie Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Szerokiej 13 w Biurze Podawczym pok. 180:
- poniedziałek - środa w godz. 7:30 - 15:30
- czwartek w godz. 8:00 - 17:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00
- w siedzibie Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 w Kancelarii Ogólnej parter pok. 10:
- poniedziałek - środa w godz. 7:30 - 15:30
- czwartek w godz. 7:30 - 17:00
- piątek w godz. 7:30 - 15:00
- korespondencyjnie na adres – Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru 43-400 Cieszyn ul. Bobrecka 29,
- za pomocą poczty elektronicznej z podpisem elektronicznym.
5.Kto udziela informacji:
Pracownicy Referatu Geodezji i Katastru, nr telefonu (33) 4777408, Kierownik Referatu Geodezji i Katastru (33) 4777410.
Bezpośrednia obsługa stron:
- poniedziałek - środa w godz. 7:30 - 15:00
- czwartek w godz. 8:00 - 16:30
- piątek w godz. 8:00 - 14:30
6.Czas realizacji usługi:
- na stanowisku obsługi stron,
- korespondencyjnie – zgodnie z art. 217 § 3 KPA.
7.Sposób odbioru:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Szerokiej 13 (pok. 190 – parter),
- korespondencyjnie.
8.Podstawy prawne:
- ustawa z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 572).
9.Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
10.Wzory wniosków:
Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego powierzchnię posiadanych działek.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Cieszyński z siedzibą w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29, tel.: 33 47 77 156, adres e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod nr tel. 33 47 77 226, adres e-mail: iod@powiat.cieszyn.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku prawnego tj. wydania zaświadczenia na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6) Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania;
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych wskazanego na wstępie;
8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w celu realizacji obowiązków prawnych administratora i znajduje umocowanie w przepisach z zakresu procedury administracyjnej;
9) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
10) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.