W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Wydanie decyzji w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów rolnych ( według ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych) (WS.R-4)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy sprawa
Komórka odpowiedzialna Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

Usługa Nr WS.R-4  

    

WYDANIE DECYZJI W SPRAWIE REKULTYWACJI I ZAGOSPODAROWANIA GRUNTÓW ROLNYCH (według ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych)

1.  Opis usługi – Rekultywację gruntów prowadzi się w miarę, jak grunty te stają się zbędne całkowicie, częściowo lub na określony czas do prowadzenia działalności przemysłowej oraz kończy się w terminie do 5 lat od zaprzestania tej działalności. Decyzje w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów określają stopień ograniczenia lub utraty wartości użytkowej gruntów, osobę obowiązaną do rekultywacji gruntów, kierunek i termin wykonania rekultywacji gruntów, uznanie rekultywacji za zakończoną.

2.  Wymagane dokumenty – Wniosek o wydanie decyzji w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów wraz z załącznikami:

1)     projekt rekultywacji i zagospodarowania gruntów, złożony w 4 egzemplarzach,

2)     dwie odrębne opinie rzeczoznawców, określające stopień ograniczenia lub utraty wartości użytkowej gruntów,

3) mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczonym terenem objętym wnioskiem.

3.  Opłaty – Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej:

1) za wydanie decyzji w sprawach rekultywacji i zagospodarowania gruntów – opłata skarbowa 10,00 zł,

2) za pełnomocnictwo – opłata skarbowa 17,00 zł. 

Należną kwotę opłaty skarbowej należy uiścić w opłatomacie Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Szerokiej 13 lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Cieszynie: PKO Bank Polski O/Cieszyn Nr 94 1020 2313 0000 3002 1123 4970.

4.  Miejsce składania dokumentów – Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29, Biuro podawcze w kasie przy ul. Szerokiej 13, II  p. pok. 380 lub pocztą.

5.  Kto udziela informacji – Geolog Powiatowy, ul. Szeroka 13, pok. 391, Anna Plas, nr tel. (33) 4777428.

6.  Czas realizacji usługi – Bez zbędnej zwłoki, jednakże nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia wymaganych dokumentów, w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy.

7.  Sposób odbioru – Odbiór osobisty bądź przesłanie decyzji na adres strony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

8.  Podstawy prawne – art. 20, 22 ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.

9.  Tryb odwoławczy – Od decyzji administracyjnej w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów rolnych służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej, za pośrednictwem Starosty Cieszyńskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

10.  Wzory wniosków, formularzy załączników itp. – Nie występują.

 

Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Cieszyński z siedzibą w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29, tel. (33) 477 71 56, adres e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl;
2) w Starostwie Powiatowym w Cieszynie został powołany inspektor ochrony danych kontakt możliwy jest pod nr tel. (33) 477 72 26, adres e-mail: iod@powiat.cieszyn.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania określonego przepisami prawa, tj. prowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania i prawo do cofnięcia zgody (prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem);
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych wskazanego na wstępie;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obligatoryjne w celu realizacji obowiązków prawnych administratora danych i znajduje umocowanie w przepisach z zakresu procedury administracyjnej. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia; podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu jest dobrowolne i może zostać wykorzystane w celach kontaktowych przy załatwianiu sprawy;
10) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 






Powiadom znajomego