Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29,
ul. Szeroka 13,
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka
e-Doręczenia: AE:PL-22417-41111-AIJBB-22

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
REGON Starostwa: 072186224


NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON Powiatu: 072186224

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości - dot. dz.5248/12 w Wiśle

Wykaz nieruchomości   nie jest dostępny cyfrowo, dlatego można zażądać jego udostępnienia za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, czyli poprzez jego odczytanie. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o który dokument chodzi oraz preferowany sposób kontaktu. 

Starostwo Powiatowe w Cieszynie realizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. 

Osobą odpowiedzialną za pomoc w odczytaniu dokumentu jest Natalia Cieślar, Naczelnik Wydziału Nieruchomości, adres poczty elektronicznej n.cieslar@powiat.cieszyn.pl, tel.: 33 47 77 421.

 

Powiadom znajomego