W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156


Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka
e-Doręczenia: AE:PL-22417-41111-AIJBB-22

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Cieszynie uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: https://www.sekap.pl.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie:

  1. Zalogowanie się i przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie https://www.sekap.pl.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii Starostwa Powiatowego mieszczącej się w budynku przy ul. Bobreckiej 29 w Cieszynie na następujących nośnikach danych:
    1. dyskietka 1.44 Mb 3.5,
    2. pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
    3. płyta CD, DVD z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptujemy następujące formaty załączników:
    1. doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2003,
    2. xls dla MS Exel 95/97/2003,
    3. odt dokument tekstowy OpenDocument
    4. ods arkusz kalkulacyjny OpenDocument
    5. txt dokument tekstowy,
    6. gif, tif, bmp, jpg – pliki graficzne,
    7. pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
    8. zip pliki skompresowane w formacie ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
  4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.

Powiadom znajomego