Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Cieszynie uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: https://www.sekap.pl.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie:
- Zalogowanie się i przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie https://www.sekap.pl.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii Starostwa Powiatowego mieszczącej się w budynku przy ul. Bobreckiej 29 w Cieszynie na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
- płyta CD, DVD z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptujemy następujące formaty załączników:
- doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2003,
- xls dla MS Exel 95/97/2003,
- odt dokument tekstowy OpenDocument
- ods arkusz kalkulacyjny OpenDocument
- txt dokument tekstowy,
- gif, tif, bmp, jpg – pliki graficzne,
- pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- zip pliki skompresowane w formacie ZIP.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
- Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.