W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Zarządzenie nr WO.120.035.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Starosta Cieszyński
z dnia
w sprawie powołania Powiatowej Komisji ds. ustalenia szkód i szacowania strat powstałych wskutek klęsk żywiołowych na terenie powiatu cieszyńskiego
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR WO.120.35.2021
STAROSTY CIESZYŃSKIEGO
z dnia 9 września 2021 r.

 

 

w sprawie powołania Powiatowej Komisji ds. ustalenia szkód i szacowania strat powstałych wskutek klęsk żywiołowych na terenie powiatu cieszyńskiego

 

Na podstawie art. 4 ust 1 pkt 15 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 920 z późn. zm.), art. 17 ust 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1856 z późn. zm.) oraz § 41 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie, stanowiącego załącznik do uchwały nr 770/ZP/5/21 Zarządu Powiatu Cieszyńskiego z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie


zarządzam, co następuje:

 
§ 1. Powołuję Powiatową Komisję ds. ustalenia szkód i szacowania strat powstałych wskutek klęsk żywiołowych na terenie powiatu cieszyńskiego (zwaną dalej „Komisją”).

§ 2. Komisja działa w składzie:

1) Sekretarz Powiatu – Przewodniczący
2) Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie – Członek
3) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie – Członek
4) Naczelnik Wydziału Finansowego – Członek
5) Naczelnik Wydziału Edukacji – Członek
6) Kierownik Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – Członek
 
§ 3. Przewodniczący Komisji organizuje pracę Komisji i prowadzi dokumentację związaną z czynnościami realizowanymi przez Komisję.

§ 4. Przewodniczący i członkowie Komisji zostają powołani na czas nieokreślony i realizują zadania Starosty Cieszyńskiego po wystąpieniu lub w związku ze zdarzeniem kryzysowym o charakterze klęski żywiołowej.

§ 5. Komisja każdorazowo działa w składzie nie mniejszym niż 3 osoby i po zakończeniu prac sporządza dokument w formie protokołu, który przedstawia Staroście Cieszyńskiemu.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

STAROSTA Mieczysław Szczurek

 

Powiadom znajomego