W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Zarządzenie nr WO.120.049.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Starosta Cieszyński
z dnia
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Cieszyńskim Pogotowiu Ratunkowym
Status obowiązujące

                                                                                               Zarządzenie Nr WO.120.49.2020

                                                                                                      Starosty Cieszyńskiego

                                                                                                     z dnia 25 września 2020 r.

 

                                                                          sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności 

                                                                                         w Cieszyńskim Pogotowiu Ratunkowym
 
 

Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), zarządza się, co następuje:

                                                                                                                       § 1
Wyznacza się Pana Grzegorza Gabzdyla jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora do spraw dostępności w Cieszyńskim Pogotowiu Ratunkowym.
 
                                                                                                                       § 2
1. Do zadań Koordynatora ds. dostępności należą w szczególności zadania związane z:
1) wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Cieszyńskie Pogotowie Ratunkowe;
2) przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno – komunikacyjnej i alternatywnej.
3) monitorowaniem działalności Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
2. Zobowiązuje się pracowników Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi w zakresie realizacji zadań.
 
                                                                                                                       § 3
Koordynator w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2 ust. 1, podlega Dyrektorowi Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego.

                                                                                                                       § 4
 Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi do spraw dostępności.
 
                                                                                                                      § 5
 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

STAROSTA

Mieczysław Szczurek

Powiadom znajomego