W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Zarządzenie nr WO.120.056.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Starosta Cieszyński
z dnia
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku trwałego
Status obowiązujące
Zarządzenie Nr WO.120.56.2018
Starosty Cieszyńskiego
z dnia 7 listopada 2018 r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku  trwałego
 
Na  podstawie:
-  § 36 ust.2   Regulaminu  Organizacyjnego  Starostwa  Powiatowego  w  Cieszynie stanowiącego załącznik do Uchwały nr 885/ZP/V/18 Zarządu Powiatu Cieszyńskiego z dnia 21 czerwca 2018 r.,
 
- § 10 ust.1,2,3 Instrukcji  w sprawie gospodarki majątkiem Powiatu, inwentaryzacji majątku  i  zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Starostwie Powiatowym w Cieszynie  stanowiącej  załącznik  nr  3  do  Zarządzenia  nr WO.120.39.2015 Starosty Cieszyńskiego z  dnia  30 grudnia 2015 r. w sprawie procedur wewnętrznych regulujących gospodarkę finansową w Starostwie Powiatowym w Cieszynie
 
ustala  się  co  następuje:
 
                                                                                       § 1
1.
Zarządza się przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych objętych ewidencją na kontach 011, 013, 020 w Starostwie Powiatowym w Cieszynie, w okresie od dnia 09.11.2018 r.  do dnia  31.12.2018 r.
2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 30 listopada 2018 r.
3.
Dopuszcza się przeprowadzenie inwentaryzację w oparciu o spis z natury przeprowadzany przy użyciu urządzeń rejestrujących (kolektorów danych) i systemu informatycznego „ŚRODKI TRWAŁE” firmy REKORD.
 
                                                                                       § 2
1.
Do przeprowadzenia spisu z natury powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
 
  1. Michał Rajwa    – przewodniczący
  2. Natalia Cieślar   – członek
  3. Iwona Menka     – członek
  4. Bożena Krupa    – członek

2. Osoby powołane na członków Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
3.
Upoważnia się przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej, w celu sprawnego i terminowego przeprowadzenia spisu z natury, do powołania zespołów spisowych.
 
                                                                                      § 3
1. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
    1) nieruchomości,
    2) środki trwałe,
    3) pozostałe środki trwałe w używaniu (wyposażenie),
    4) wartości niematerialne i prawne
    5) inwestycje w toku.
2.
Składniki majątku wymienione w  ust. 1 pkt. 2 i 3 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie składników majątkowych wymienionych w ust. 1 pkt. 1, 4 i 5 (inwentaryzacja w drodze weryfikacji bądź uzgodnienia sald) zobowiązuję głównego księgowego Starostwa. 
 
                                                                                     § 4
Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem powiatu, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
3) sporządzenia sprawozdania z przebiegu spisu z natury,
4) sporządzenia protokołu z rozliczenia wyników inwentaryzacji,
5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego w terminie pięciu dni po zakończeniu inwentaryzacji.
 
                                                                                    § 5
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
     
                                                                                    § 6
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Powiatu.
 
                                                                                    § 7
Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.
 
 
Otrzymują do wykonania:
1. ................................................... – przewodniczący
2. ................................................... – członek
3. ................................................... – członek
4. ................................................... – członek
           
(podpisy członków  komisji)                                                  ………………………………………
(pieczęć imienna i podpis kierownika jednostki)
 
Otrzymują do wiadomości:
 
1) Skarbnik Powiatu
2) Sekretarz Powiatu
3) Naczelnik Wydziału Organizacyjnego



STAROSTA

Janusz Król

Powiadom znajomego