W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Zarządzenie nr WO.120.013.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Starosta Cieszyński
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej
Status obowiązujące
Zarządzenie Nr WO.120.13.2018
Starosty Cieszyńskiego
z dnia 6 marca 2018r.

w sprawie powołania komisji przetargowej
 
Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr WO.120.4.2017 Starosty Cieszyńskiego z dnia 1.02.2017r. w sprawie zasad dokonywania na rzecz Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz Powiatu Cieszyńskiego zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane
 
§ 1
1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzania postępowania na pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego dla zadania „Rozbudowa ul. Górny Bór w Skoczowie (droga powiatowa 2614S) na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ciężarową do skrzyżowania z ulicami Mickiewicza i Targową wraz ze skrzyżowaniami”.
2. Komisja przetargowa w szczególności ocenia spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, bada i ocenia oferty oraz przedstawienia propozycje: wykluczenia, odrzucenia, wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania w składzie:
- Magdalena Suchanek – Kowalska         - Przewodniczący komisji
- Barbara Sojka – Burcek                       - Członek komisji
- Piotr Biłko                                           - Członek komisji
- Gabriela Sztuchlik                                - Sekretarz komisji
3. Komisja ta musi działać w składzie minimum 3 – osobowym.
4. W przypadku zmiany składu komisji należy powołać ją nowym Zarządzeniem.
5. W przypadku nieobecności Sekretarza komisji prowadzącego procedurę przetargową, prace wynikające z pełnienia funkcji Sekretarza przejmuje obecny pracownik Biura zamówień publicznych.
 
§ 2
Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Zarządzenie Nr WO.120.4.2017 Starosty Cieszyńskiego z dnia 1.02.2017r. w sprawie zasad dokonywania na rzecz Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz Powiatu Cieszyńskiego zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane.
 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA

Janusz Król

Powiadom znajomego