Uchwała nr 1332/ZP/VI/23
jakiego organu | Zarządu Powiatu |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przyjęcia zasad udzielania świadczeń oraz zatrudniania osoby do pomocy przy sprawowaniu opieki nad dziećmi i przy pracach gospodarskich w rodzinach zastępczych oraz w rodzinnych domach dziecka |
status uchwały | obowiązująca |
Uchwała nie jest dostępna cyfrowo, dlatego można zażądać jej udostępnienia za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, czyli poprzez jego odczytanie. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o który dokument chodzi oraz preferowany sposób kontaktu.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie realizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Osobą odpowiedzialną za pomoc w odczytaniu dokumentu jest Katarzyna Stefka, Naczelnik Wydziału Rady, Zarządu i Zdrowia, adres poczty elektronicznej k.stefka@powiat.cieszyn.pl, tel.: 33 47 77 103.