W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

WO.120.28.2012 w sprawie zmiany zarządzenia Starosty Cieszyńskiego w sprawie powołania Zespołu do spraw projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego


,WO.120.28.2012 W SPRA WIE ZMIANY ZARZĄDZENIA STAROSTY CIESZYŃSKIEGO NR WO.120.18.2012 W SPRAWIE POWOŁANIA ZESPOŁU DO SPRAW PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKOW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOLECZNEGO pn. "MAM ZAWÓD-MAM PRACĘ W REGIONIE" DZIALANIE 9.2

ZARZĄDZENIE NR WO.120.28.2012

STAROSTY CIESZYŃSKIEGO

z dnia 2 lipca 2012

w sprawie zmiany zarządzenia Starosty Cieszyńskiego nr WO.120.18.2012 z dnia 19.04.2012 w sprawie powołania zespołu do spraw projektu współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego pn. "Mam zawód-mam pracę w regionie" działania 9.2

Na podstawie art. 20P § 1 pkt 2 lit. a) Kodeksu Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 1998r. nr 21 poz. 94 z pn. zm.) oraz § 35 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie

W zarządzeniu Starosty Cieszyńskiego or WO.120.18.2012 z dnia 19.04.2012 w sprawie powołania zespołu do spraw projektu współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego pn. "Mam zawód-mam pracę w regionie" działania 9.2

1.      § 3 pkt 4 otrzymuje brzmienie: Ewelina Czepczar - Figielska, Magdalena Mędrzak, Dariusz Blaszkiewicz - specjalista ds. finansowych (inspektorzy Wydziału Edukacji)


Aktywnie uczestniczą i współpracują z innymi pracownikami projektu przy jego realizacji. Prowadzą dokumentację finansową realizacji projektu (kserokopie) w sposób przejrzysty, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie, tak aby była możliwa identyfikacja poszczególnych zadań związanych z projektem, odpowiadają za jej prowadzenie, gromadzenie i archiwizację. Odpowiadają za sporządzenie rzetelne szacowanie kwot w harmonogramach płatności oraz za przygotowanie wniosku 0 płatność pod względem finansowym. Odpowiadają za aktualizację harmonogramu, jeżeli taka wystąpi. Odpowiadają za przedstawienie na zasadach określonych w umowie z Województwem Śląskim informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków 0 płatność. Odpowiadają za zwrot niewykorzystanych środków oraz za zwrot z odsetkami środków w związku z niekwalifikowalnością poniesionych wydatków. Sporządzają bieżące rozliczenia i analizy na potrzeby projektu. Odpowiadają za zachowanie w każdym roku budżetowym proporcji pomiędzy kwotami płatności ze środków europejskich, dotacji celowej z budżetu krajowego, wkładu własnego w zakresie wydatków związanych z realizacją projektu ­każdy wydatek musi być opisany w sposób przedstawiony powyżej. Odpowiadają za terminy złożenia Liderowi Projektu zestawie dokumentów potwierdzających wydatki oraz kopii wyciągów z rachunków bankowych, złożenie informacji 0 uczestnikach projektu oraz innych dokumentów wymaganych przez Lidera Projektu. Odpowiadają za comiesięczne przekazanie zestawieni poniesionych wydatków kwalifikowanych Liderowi Projektu i złożenie wyjaśnień, jeżeli Lider Projektu ich zażąda. Ściśle współpracują z przedstawicielami Wydziału Finansowego, w szczególności w zakresie rozliczenia realizacji projektu w danym roku budżetowym - każdy dokument przekazywany do Wydziału Finansowego musi być potwierdzony przez Koordynatora Projektu. II


2. § 3 pkt 6 otrzymuje brzmienie: „Beata Lebioda"


§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Edukacji


§3

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.


§4

Zarządzenie wchodzi w życie  z dniem 2 lipca 2012 roku.


STAROSTA

Jerzy Nogowczyk


Powiadom znajomego