W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Cieszynie

ul. Bobrecka 29
ul. Szeroka 13
ul. Graniczna 79
43-400 Cieszyn

 

tel. centrala Starostwa - 33 47 77 144
tel. sekretariat Starosty - 33 47 77 156

Serwis internetowy: www.powiat.cieszyn.pl
e-mail: sekretariat@powiat.cieszyn.pl
EPUAP: /pzcieszyn/skrytka

 

NIP Starostwa (dla pracowników): 548-21-37-408
NIP Powiatu: 548-26-04-548
REGON: 072186224

Uchwała nr L/405/23 w sprawie zmiany budżetu

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu
z dnia
w sprawie zmiany budżetu
status uchwały obowiązująca
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego z dnia poz. 2854

Uchwała nie jest dostępna cyfrowo, dlatego można zażądać jej udostępnienia za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, czyli poprzez jego odczytanie. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o który dokument chodzi oraz preferowany sposób kontaktu. 

Starostwo Powiatowe w Cieszynie realizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. 

Osobą odpowiedzialną za pomoc w odczytaniu dokumentu jest Katarzyna Stefka, Naczelnik Wydziału Rady, Zarządu i Zdrowia, adres poczty elektronicznej k.stefka@powiat.cieszyn.pl, tel.: 33 47 77 103.

Załączniki

Powiadom znajomego