UTRACIŁO MOC PRZEZ WO.120.4.2017 Z DNIA 1 LUTEGO 2017 R.

Z A R Z Ą D Z E N I E   N R  WO.120.8.2012

S T A R O ST Y   C I E S Z Y Ń S K I E G O

z  dnia 10 lutego 2012r.

 

w sprawie zasad dokonywania na rzecz Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz Powiatu Cieszyńskiego zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane.

 

Na podstawie § 35 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Przy dokonywaniu na rzecz Starostwa Powiatowego w Cieszynie bądź Powiatu Cieszyńskiego zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane realizowane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzam do stosowania:

a)    podział obowiązków oraz zasady podpisywania poszczególnych dokumentów
przy realizacji wydatków na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia,

b)   regulamin pracy Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na dostawy, usługi i roboty budowlane, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 2

Traci moc Zarządzenie nr 5/09 Starosty Cieszyńskiego z dnia 6 kwietnia 2009r. w sprawie zasad dokonywania na rzecz Starostwa Powiatowego w Cieszynie zamówień publicznych na dostawy , usługi i roboty budowlane.

 

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierza się Wicestaroście, Sekretarzowi, Skarbnikowi, Naczelnikom Wydziałów, Kierownikom Biur i członkom Komisji Przetargowych.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

STAROSTA

Jerzy Nogowczyk

 



Załączniki:

Załącznik nr 1