Uchwała nie jest dostępna cyfrowo, dlatego można zażądać jej udostępnienia za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, czyli poprzez jego odczytanie. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o który dokument chodzi oraz preferowany sposób kontaktu. 

Starostwo Powiatowe w Cieszynie realizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. 

Osobą odpowiedzialną za pomoc w odczytaniu dokumentu jest Katarzyna Stefka, Naczelnik Wydziału Rady, Zarządu i Zdrowia, adres poczty elektronicznej k.stefka@powiat.cieszyn.pl, tel.: 33 47 77 103.



Załączniki:

Uchwala XL 329