Zarządzenie nr WO.120.52.2018                 
Starosty Cieszyńskiego
z dnia 16 października 2018r.
 
w sprawie powołania Komisji odbiorowej dla zadania:
Wykonanie właściwych robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie i naprawa korpusu drogi powiatowej 2608 S ul. Cieszyńska w Puńcowie uszkodzonego na skutek osuwiska”

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 2222 z późn. zm.)
 

powołuję

§ 1
Komisję odbiorową w składzie:
            Magdalena Suchanek-Kowalska      –  Przedstawiciel Zamawiającego
            Barbara Sojka-Burcek                      –  Przedstawiciel Zamawiającego      
            Dawid Hirsz                                      –  Przedstawiciel Zamawiającego
            Lech Marcisz                                    –  Inspektor Nadzoru
            Ryszard Tęcza                                  –  Przedstawiciel Wykonawcy           
   
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA

Janusz Król