Z A R Z Ą D Z E N I E   N R  WO.120.3.2018
S T A R O ST Y   C I E S Z Y Ń S K I E G O
z  dnia 16.01.2018 r.
 
w sprawie powołania Zespołu Liderów Systemu Obiegu Dokumentów
w Starostwie Powiatowym w Cieszynie

 

Na podstawie oraz § 35 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie przyjętego uchwałą Zarządu Powiatu Cieszyńskiego nr 602/ZP/V/17 z dnia 30 marca 2017 r.  

zarządzam co następuje:

 § 1

  1. Powołuję Zespół Liderów Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) w Starostwie Powiatowym w Cieszynie                       w następującym składzie:

L.p.

Imię i nazwisko

Symbol komórki organizacyjnej, w której pełni rolę Lidera

1.

Wojciech Żebrok

IT

2.

Bogumiła Walica

WF

3.

Maria Kowalska

WR

4.

Dariusz Błaszkiewicz

WE

5.

Wojciech Hławiczka

WT

6.

Kinga Konieczny

WO

7.

Łukasz Heller

WKR

8.

Małgorzata Matysiak

WKP

9.

Piotr Raszka

WKT

10.

Olga Klimosz

WGG

11.

Małgorzata Czyż

WGD

12.

Dorota Klimosz

WN

13.

Alicja Lach

WB

14.

Anna Budzińska

WS

15.

Aleksandra Walczyk

BZ

16.

Iwona Kwiecińska

WI, ZP

17.

Beata Stypa

SK, SR, AU

18.

Mariusz Piotrowiak

WZ, PZ, BR


2. Kierownikiem zespołu o którym mowa w ust. 1 wyznaczam Wojciecha Żebroka – administratora SOD.

 

§ 2

Lider stanowi pierwszą linię wsparcia dla użytkowników SOD, do którego obowiązków należy w przypisanych mu komórkach organizacyjnych w szczególności:
1)      koordynowanie obiegu dokumentów w SOD,
2)      bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obiegu dokumentów,
3)      pomoc użytkownikom w zakresie elektronicznej korespondencji wychodzącej,
4)      zgłaszanie do administratora SOD potrzeb dotyczących symboli JRWA,
5)      pomoc przy tworzeniu podteczek JRWA,
6)      uzgadnianie właściwych symboli JRWA z Koordynatorem Czynności Kancelaryjnych –  Agnieszką Karettą,
7)      weryfikacja aktualności struktury organizacyjnej w SOD,
8)      zbieranie informacji od użytkowników dotyczących pracy w SOD, w tym błędów i problemów,
9)      konsultowanie bieżących zagadnień z administratorem SOD,
10)  redagowanie zgłoszeń błędu w SOD oraz propozycji funkcjonalności i przekazywanie ich do administratora SOD,
11)  uczestniczenie w cyklicznych naradach liderów organizowanych przez administratora SOD oraz szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
12)  zgłaszanie propozycji zmian do regulaminu obiegu dokumentów,
13)  współpraca przy opracowywaniu instrukcji dotyczących pracy w SOD,
14)  informowanie kierowników komórek organizacyjnych o bieżącej pracy w SOD, w tym problemach, propozycjach rozwiązań.

 

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się osobom wskazanym w § 1.

 

§ 4

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.     

STAROSTA

Janusz Król