Zarządzenie nr WO.120.71.2017
Starosty Cieszyńskiego
z dnia 11 grudnia 2017r.
 
w sprawie powołania Komisji odbiorowej dla zadania:
wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie i naprawa korpusu drogi powiatowej 2608 S ul. Cieszyńska w Puńcowie uszkodzonego na skutek osuwiska” 

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 2222)
 
powołuję

§ 1
Komisję odbiorową w składzie:
            Magdalena Suchanek-Kowalska      –  Przedstawiciel Zamawiającego
            Barbara Sojka-Burcek                      –  Przedstawiciel Zamawiającego      
     Dawid Hirsz                                      –  Przedstawiciel Zamawiającego
            Michał Kubiński                                –  Przedstawiciel Firmy Projektowej
                         
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA

Janusz Król