ZARZĄDZENIE Nr WO.120.47.2017

Starosty Cieszyńskiego

z dnia 20.09.2017 r.

 w sprawie powołania komisji w celu przygotowania do przekazania do Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Bielsku-Białej dokumentów i materiałów Powiatowej Komisji Wyborczej w Cieszynie z wyborów samorządowych przeprowadzonychw dniu 16 listopada 2014 r.

 

Na podstawie § 35 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie przyjętego Uchwałą nr 602/ZP/V/17 Zarządu Powiatu Cieszyńskiego z dnia 30 marca 2017 r. oraz § 4 i 11 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz.U. z 2013 r. poz.1488)

zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Powołuję komisję w celu przygotowania do przekazania do Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Bielsku-Białej dokumentów i materiałów Powiatowej Komisji Wyborczej w Cieszynie z wyborów samorządowych przeprowadzonych w dniu 16 listopada 2014 r., w składzie:

1)      Mariusz Piotrowiak - przewodniczący,

2)      Grażyna Binek-Konderla - członek,

3)      Sylwia Cholewa - członek,

 

§ 2

Zadaniem Komisji jest:

1. Posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów z przeprowadzonych wyborów samorządowych w dniu 16 listopada 2014 r. w celu dokonania podziału na:

1)      dokumenty stanowiące kategorię „A”, a są to:

a)      protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i inne dokumenty powiatowej komisji wyborczej (ułożyć posiedzeniami),

b)      zgłoszenia list kandydatów na radnych wraz z załączonymi do nich dokumentami, potwierdzenie zgłoszenia, protokoły rejestracji list kandydatów na radnych oraz inne dokumenty dotyczące sprawy (dokumenty należy ułożyć w teczce okręgami a w ramach okręgu datami wpływu zgłoszeń komitetów),

c)      protokół z wyborów do Rady Powiatu wraz z zestawieniami wyników głosowania i podziału mandatów w okręgu wyborczym (drugi egzemplarz),

d)      protokół zbiorczych wyników głosowania na obszarze powiatu w wyborach do sejmiku województwa (drugi egzemplarz).

2)      dokumenty stanowiące kategorię „B10”, a są to:

-        wykazy podpisów wyborców popierających listy kandydatów na radnych, które należy ułożyć w teczkach wg zgłoszeń komitetów wyborczych.

2. Przygotowanie posegregowanych dokumentów do przechowywania, zgodnie z zasadami archiwizacji.

3. Sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji archiwalnej kategorii „A” i „B10”.

 

§ 3

Powyższe zadania powinny być zrealizowane najpóźniej do dnia 30 listopada 2017 roku.

 

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

STAROSTA

Janusz Król